1) Категорії товарів, які можна/не можна повернути

При передачі придбаного товару покупцю останній перевіряє відповідність товару умовам замовлення. Дві умови, за якими покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару:

  • Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
  • Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Поверненню та обміну підлягають усі категорії товарів, представлені в інтернет-магазині «Fermery.com.ua».

2) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості;

Якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробник, то він має повне право вимагати від співробітника інтернет-магазину «Fermery.com.ua» його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням.

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза спеціальною комісією (узгодженою з покупцем), у процесі якої перевірятиметься дотримання умов експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертизу можна організувати протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки.

Якщо експертиза покаже, що недоліки, що з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов щодо використання товару споживачем, збереження чи перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу власним коштом.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар з такими ж характеристиками, що змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять.

Якщо заміна товару провадиться на товар, що відповідає якості іншого з іншими характеристиками, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а у разі зниження ціни – виходячи з його вартості в день покупки.

Прохання покупців щодо повернення грошей задовольняються того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна товару зросла, то розрахунок виробляється на даний момент пред'явлених вимог, а разі зниження – на даний момент покупки.

3) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості;

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом 14 днів з моменту передачі товару покупцю поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами.
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

  1. купити будь-який інший товар,
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  3. змінювати товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші:

  1. з дня купівлі товару, який не має недоліків, минуло понад 14 днів з моменту передачі товару покупцеві.
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляду нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  3. під час перевірки якості товару було виявлено факти, що свідчать про спробу використання, ремонт товару.
  4. відсутність документа, що підтверджує придбання товару, гарантійного талона або повної комплектації товару

Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» покупець зобов'язаний:

  1. перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару.
  2. у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує дані функції
  3. використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника або продавця.
  4. щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватись загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів даної категорії

4) Фізичне розташування, де повернення можна зробити.

Повернення товару можна зробити такими способами:

  • Привезти товар самостійно на склад магазину «Fermery.com.ua» за адресою:
    м. Одеса , Новомосковська дорога 5, 9 з 10:00 до 16:00 за попереднім погодженням зі співробітником магазину.
  • Надіслати товар на склад магазину за адресою: м. Одеса, Новомосковська дорога 5, або іншій погодженій з представником магазину адресою службою доставки або транспортною компанією.

5) Терміни та умови повернення коштів.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з ціни на товар у день купівлі. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи робочих днів. не на день пізніше.

Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника. У разі, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт прийому-передачі товару. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару.

Спосіб повернення грошей: готівкою до рук покупцю або безготівковим способом, на розрахунковий рахунок покупця.

Транспортні витрати на повернення товару

  • належної якості здійснюється за рахунок покупця;
  • неналежної якості за рахунок продавця.

6) Способи оплати.

Оплата товарів фізичними особами. Розрахунок за товар та оплата доставки (за потреби) здійснюється в момент передачі замовлення за місцем отримання товару за готівку.

Також, при оформленні замовлення покупець може сплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати. Безготівкова оплата товарів юридичними особами та іншими СПД. Розрахунок провадиться за рахунком-фактурою. Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок виконується формування посилки відповідно до сплаченої накладної.

Також, при оформленні замовлення покупець юридична особа може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати.